Jobmuligheder hos Nyvo

Brænder du for kundeservice eller salg, og har du oven i købet interesse i hvidevarer?
Så kunne et job hos NYVO være det helt rette for dig.
Vi er en virksomhed i vækst og søger løbende efter nye dygtige medarbejdere 
der hjælper os på vores vej mod toppen.

Du er altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning ind til os.
Grib chancen og send din ansøgning til [email protected] mærket "Uopfordret ansøgning" 

Ledige stillinger 

Receptionist til vores kundeservice

Er du smilende, serviceminded og trives i en alsidig hverdag i en dynamisk og energisk virksomhed?
Så er det præcis dig vi søger til en stilling som receptionist. 

Stillingen omfatter mangeartede opgaver, som er med til at sikre, at vores kontor fungerer bedst muligt. 
Der vil foregå et tæt samarbejde med kollegaer og ledelse, for at vi i fællesskab kan give den bedste kundeoplevelse. 
Du kommer til at arbejde med administration og service ligesom du vil komme i berøring med reklamation og salg - så du kan se frem til et spændende og udviklende job. 

Opgaver: 
- Klassiske receptionist opgaver (telefonomstilling, post etc) 
- Administrativ support på tværs af afdelingerne 
- Særligt forberedende arbejde for kollegaer og kunder, som gør arbejdet kvalitativt højere og hurtigere. 
- Jobbet vil særligt foregå på telefon, ikke med fysisk kontakt med kunder. 

Kompetencer: 
Personen vi søger, 
- skal have et udpræget servicegen 
- skal kunne navigere i forskellige programmer (Office-pakken m.m.) 
- skal beholder roen og overblikket i hektiske situationer 
- være vant til at tage servicetelefon 
- kunne dansk og tysk på højt niveau - i både skrift og tale 

Arbejdstid: 25-30 timer/uge med henblik på fuldtid 
Ansættelsesstart: Hurtigst muligt

Ansøgninger til denne stilling mailes til [email protected]