Ofte stillede spørgsmål

Søg efter ofte stillede spørgsmål

Generelle spørgsmål

Hvorfor er udvalget hos NYVO så billigt?
Hvad er parallel import?
Hvad betyder det for vores kunder?
Hvorfor er leveringstiden lidt længere på nogle af produkterne?
Har i en udstilling?
Hvornår kan jeg forvente at få svar på min mail?
Hvorfor kan jeg ikke finde jeres varenummer på leverandørens hjemmeside?
Jeg har ikke modtaget en brugervejledning sammen med min vare – hvor finder jeg den?

Ordreoprettelse & behandling

Jeg kan ikke finde det ønskede varenummer på jeres hjemmeside
Kan jeg bestille via telefon?
Jeg får intet betalingsvindue frem efter jeg har valgt gå til betaling
Jeg har ikke modtaget en mail med en ordrekvittering efter mit køb på hjemmesiden, pengene er dog reserveret på min konto
Hvornår modtager jeg min faktura?
Hvornår hæver i pengene for mit køb?
Kan jeg tilføje produkter til min eksisterende ordre der ikke er sendt endnu?

Levering & Håndtering

Hvad betyder det at varen vil være forsendelsesklar?
Kan jeg selv afhente varen på jeres lager?
Sender i til andre lande end Danmark - eventuel mod en merpris?
Kan jeg selv vælge en leveringsdato?
Kan jeg tilkøbe opbæring af mine hvidevarer?
Kan jeg tilkøbe montering af mine nye hvidevarer?
Skal jeg være hjemme når min orde bliver leveret?
Kan jeg få et mere præcist tidsinterval for levering hos mig på selve leveringsdagen?
Hvad kan jeg gøre når jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet, men gerne vil have at varerne bliver sat af hjemme hos mig alligevel?
Hvad sker der hvis min ordre bliver forsøgt leveret forgæves?

Når varen er modtaget

Hvad skal jeg gøre hvis jeg modtager en synlig skadet vare?
Fortrudt køb - hvem betaler returfragten?
Hvad skal jeg gøre hvis mit produkt har en fejl / er stoppet med at virke?
Kan jeg købe en reservedel hos jer?