COVID-19 Information

Øget efterspørgsel og færre varer 


Lige nu er verden på den anden ende. Vi er alle i en helt særlig situation, og det har ganske stor indvirkning på vores forretning.
På den ene side har de manglende muligheder for at rejse medført, at flere mennesker har prioriteret at opdatere eller renovere deres hjem.
Og det betyder øget efterspørgsel på varer hos forretninger som vores. På den anden side har den øgede efterspørgsel lagt et uventet stort pres på producenterne,
der derfor har svært ved at overholde alle aftaler med alle distributører – og vi oplever produktionsstop over hele verden. Dertil kommer, at der er indført nye energimærkningsregler for 2021.
Det betyder ændrede krav og en række helt nye produkter, som komplicerer og forhaler processen yderligere.
Når vi oplever markant større efterspørgsel og producenterne samtidig leverer færre varer. Ja, så opstår der desværre et problem.

Nyvo er en lille distributør af store mærker indenfor branchen, hvor både efterspørgslen er steget og mulighed for produktion er blevet begrænset.
Men om store eller små, sidder vi alle i samme båd og har lige nu svært ved at levere alle varer til tiden.
Det er naturligvis yderst beklageligt og brandærgerligt, at vi er kommet i den klemme.
Nyvo blev stiftet for et år siden med det formål at levere kvalitetsvarer til rimelige priser og yde markedets bedste service.
Vores mål har fra dag ét været at tilføre branchen en ny frisk energi og skabe et bedre og billigere alternativ i en branche, der er domineret af store spillere – producenter, distributører og forhandlere.
Derfor gør det rigtig ondt på os, at vi lige nu ikke kan leve op til vores egne og vores kunders forventninger og yde den service, vi gerne ville; som vi er sat i verden for at yde.
Og det værste af det hele er, at det er ude af vores hænder. Vi kan intet gøre her og nu, andet end at vente på, at producenterne kommer på omdrejningshøjde.

Vi står i tæt kontakt med vores leverandører og gør vores bedste for dagligt at opdatere alle forsendelsestider på shoppen.
Skulle det ske at en forsendelsestid bliver rykket, så sørger vores dygtige kundeservice for at holde alle vores kunder informeret løbende.

Har du spørgsmål eller brug for at høre om alternative produkter så står vi selvfølgelig altid til rådighed.
Vores kundeservice er stadigvæk tilgængelig indenfor vores normale åbningstid, både på telefon og mail.
For at begrænse smitten og undgå fysisk kontakt har vi valgt at lukke ned for muligheden for at returnere en vare direkte på adressen.
Alle returneringer skal derfor foregå ved at sende varen retur til vores adresse.

Vi krydser fingre for at vi snart går imod lysere tider igen og ønsker at alle vores kunder forbliver sunde og raske. Pas på hinanden!